Omgaan met huurders
Huurders weten wat ze willen. En ze maken dit ook duidelijk. U wilt op een plezierige, efficiënte en effectieve wijze omgaan met de vragen van huurders. Bovendien wilt u uw grenzen aangeven, soms door duidelijk ‘nee’ te zeggen.
Het programma bevat de volgende onderdelen
- hoe om te gaan met interne en externe klanten
- wat is klantgericht werken
- hoe voert u slecht nieuws gesprek
- doelgericht handelen
- hoe gaat u om met klachtenbehandeling
- effectief communiceren
- omgaan met lastige klanten
Methode
Deelnemers verbeteren hun vaardigheden aan de hand van rollenspelen die worden opgenomen met een video en nabesproken. De cases hiervoor dragen de deelnemers zelf aan. De koppeling naar de eigen situatie is dus snel gemaakt. Theorie, voorbeelden en oefeningen staan steeds in direct verband met de beroepspraktijk.
Resultaten
- u voorziet in de wensen & behoeften van de klant
- u verliest uw bedrijfsbelangen niet uit het oog
- uw werkhouding is klantvriendelijk, efficiënt en resultaatgericht
Doelgroep
Front office medewerkers die direct in contact staan met de klant.
Deze training wordt alleen incompany gegeven. Voor een prijsopgaaf kunt u met ons contact opnemen.